PODGLĄD ATOMU
|
|
|
|
Tytuł:
|
Wiosna na łące, w sadzie, ogrodzie Cz. II Zwierzęta na łące i w polu |
Opis skrócony:
|
Poznamy zwierzęta, które możemy spotkać na łące i polu. |
Autor(rzy):
|
Maria Lorek, mgr, marialorek@elementarz.edu.pl |
Hasła treści
|
Łąka, pole, zwierzęta |
Uwagi metodyczne
|
1. Czytanie tekstu o kwietniu.
1. Czytanie tekstu o kwietniu.
2. Oglądanie ilustracji. Ustalanie, która przedstawia sad, która łąkę, a która las. Podpisywanie ilustracji.
3. Oglądanie ilustracji przedstawiającej zwierzęta, które można spotkać na łące.
4. Czytanie tekstu „Zwierzęta na łące”.
5. Sprawdzenie zrozumienia tekstu – uzupełnianie zdań.
6. Czytanie zadania matematycznego o motylach. Liczenie. Zapisanie odpowiedzi.
7. Ustalenie, jak nazywa się nocny motyl, jako wprowadzenie od poznania głoski „ć”.
8. Wprowadzenie głoski i litery „ć”.
9. Ćwiczenia w czytaniu – tekst „Opowieść Tomka”.
10. Sprawdzenie zrozumienia tekstu, również z wykorzystaniem ilustracji – pisemne odpowiedzi na pytania do tekstu i ilustracji.
11. Utrwalenie poznanej litery – wiersz „Wróbel i papuga”.
|
Szacowany MINIMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach)
|
120 |
Szacowany MAKSYMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach)
| 120 |
|
| |
|
|
|
|
Dodaj nowe atomy
|
Schowek
|
Liczba atomów w schowku: 0
|
|
Twoje podręczniki
|
Liczba zapisanych zestawów:
0
|
|
Plan roczny:
|
Twoja liczba godzin w roku: ustaw
Liczba godzin w schowku:
Minimalny czas realizacji: 0,00
Maksymalny czas realizacji:0,00
|
|
|